معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی با اشاره به افت قیمت گوجه‌فرنگی گفت: مشکلات گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری و چاره‌اندیشی می‌شود.
طبق گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت صبح شنبه در جمع کشاورزان دشتستان بیان کرد: طی یک هفته اخیر مشکلات گوجه‌کاران با جدیت دنبال شده و پیگیری مستمری در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز بازدید میدانی از مزارع گوجه‌فرنگی دشتستان داریم تا مسایل و مشکلات را از نزدیک دنبال کنیم.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی حمایت از تولید و تولیدکننده است و همه ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: حق کشاورزان است تا محصول آنها به موقع به فروش برود، اجرا و پیگیری این امر مربوط به وزارت جهاد کشاورزی به تنهایی نیست و دستگاه‌های مختلف در این زمینه تأثیرگذار هستند.

نیکبخت با بیان این که با همه توان و ظرفیت از گوجه‌کاران حمایت خواهیم کرد، ادامه داد: هیچ‌کس در کشور راضی به ضرر کشاورزان نیست و همه توان خود را در راه حمایت از کشاورزان به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به این که مشکل گوجه‌کاران در سطح ملی پیگیری و چاره‌اندیشی می‌شود، گفت: با هماهنگی میادین تلاش می‌کنیم بازار گوجه‌فرنگی بهبود یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *