به‌گزارش خبرنگار مهر، کیوان کشاورز در شورای هماهنگی ترویج کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون ۱۳۸ عنوان فعالیت در مراکز جهاد کشاورزی احصا شده است که بیشترین ِآن مربوط به صدور حواله سوخت و کود بوده است به طور حتم با تجمیع برخی حوزه‌ها انجام کار تسهیل خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی و ساماندهی مراکز وزارت جهاد کشاورزی افزود: کاستی‌هایی در مراکز جهاد کشاورزی وجود دارد، اما با استفاده از ظرفیت‌های موجود تا کنون ۹۵ درصد این مشکلات رفع شده است و روند اصلاح همچنان در دستور این وزارت است.

کشاورز در خصوص برون‌سپاری و در اختیار گذاشتن زیرساخت‌ها تحت اختیار مراکز کشاورزی به بخش خصوصی گفت: جهاد کشاورزی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای واگذاری به بخش خصوصی در صورت رعایت قوانین دارد.

وی افزود: علی رغم مشکلات و محدودیت‌ها تاکنون از محل اعتبارات جهاد کشاورزی ۱۲ خودرو به استان اختصاص داده است.

مدیرکل پشتیبانی و ساماندهی مراکز وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: یکپارچگی سامانه‌ها، طرح مولدسازی تحت عنوان کمیته اعتبار تقویت زیرساخت و بهینه‌سازی محل استفاده مراکز و همچنین استفاده از اعتبارات سرمایه اجتماعی شرکت نفت از دیگر برنامه‌های در دست اقدام جهاد کشاورزی است.

کشاورز بیان کرد: در راستای رفع مشکلات مراکز کشاورزی ۲ کمیته تخصصی در ستاد ساماندهی و پشتیبانی تحت عنوان کمیته زیرساخت، نیروی انسانی و مدیریت بر عملکرد مراکز ایجاد شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *