به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقا میری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه تربت حیدریه در خصوص مطالبات گندم کاران اظهار کرد: تاکنون از میزان بدهی گندمکاران ۴ همت داده شده و همچنین روز گذشته ۶.۶ دهم همت برای کشاورزانی که از ۷ فروردین ماه تا ۱۷ اردیبهشت ماه تسویه شده اند و روزانه یک و نیم همت به کشاورزان بدهکار هستیم.

سرپرست جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده است که افزایش ۵۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داریم و همچنین ۵۰ درصد به کشاورزان بدهکاری افزایش یافته است که قول می‌دهیم در اسرع وقت پرداخت شود.

وی در خصوص مشکلات نوغانداران کرد: برای نوغانداران کمیته تخصصی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل داده شده که مشکلات بررسی و نتایج ابلاغ شود.

آقامیری تصریح کرد: توسعه زنجیره تولید در کشور با تکیه بر رویکردهای دانش بنیان نیاز کشور است و تمام ارکان وزارت جهاد کشاورزی با حمایت صددرصدی از بخش تولید پاسخگو و حامی کارآفرینان هستند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که تأمین امنیت غذایی مردم به عنوان اولویت مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی مورد اهتمام مدیران این وزارتخانه است گفت: از توسعه زنجیره تولید در همه بخشهای کشاورزی و دامی حمایت همه جانبه می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *