بهروز الیاسی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شهرستان فامنین که ۵۱ هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات پاییزه دارد، بالغ بر یک هزار و ۲۵۶ تن کودهای یارانه ازته، فسفاته و پتاسه را از ابتدای شهریورماه سالجاری در اختیار کشاورزان منطقه قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه از این مقدار کود توزیعی در شهرستان فامنین، یک هزار و ۳۰ تن ازته، ۱۶۳ تن فسفاته و ۶۳ تن پتاسه بوده است، عنوان کرد: این کودها، طبق سهمیه بندی سازمان جهاد کشاورزی استان و از طریق سامانه پهنه‌بندی و پایش انجام شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با بیان اینکه برای ۸۰ هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات پاییزه شهرستان رزن، از ابتدای شهریورماه سالجاری مقدار دو هزار و ۵۳۲ تن کودهای یارانه‌ای پایه ازته، فسفاته و پتاسه توزیع شده، گفت: کودهای توزیع شده شامل دو هزار و ۵۷ تن ازته، ۴۶۵ تن فسفاته و ۱۰ تن پتاسه بوده است.

الیاسی تاکید کرد: در تلاشیم به منظور حمایت از کشاورزان با تأمین مناسب و به موقع کودهای کشاورزی یارانه‌ای، افزایش عملکرد در کشت‌های پاییزه را شاهد باشیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان درگزین نیز برای ۳۳ هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات پاییزه از ابتدای شهریورماه سالجاری مقدار هزار و ۱۲۲ تن کود یارانه‌ای شامل ۸۹۷ تن ازته، ۱۸۷ تن فسفاته و ۳۸ تن پتاسه تأمین و توزیع شده است.‌

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *